Jag är med ny frisyr

Vädret är riktigt piss för tillfället, vanligtvis brukar jag bli nedstämd när det är dåligt väder men inte idag! Jag har nämligen blivit med ny frisyr idag. Äntligen! Jag har skjutit upp det i runt 2 månader men fick något infall förra veckan att "om jag inte bokar en tid nu så kommer något hemskt att hända", så jag gick och bokade en tid och idag var det dags. Det känns bra!

Tre olika människor pysslade med mitt hår idag, en tjej la i slingor, en annan tvättade ur färg och gav mig huvudmassage och en tredje person klippte mitt barr. Han var jättesnygg, han som klippte alltså. Det är alltid tjejer som klipper så det var skönt med lite omväxling. Han var väldigt duktig också!



Det är alltså det här barret som har åkt av. Bilden är tagen för en månad sen (lite drygt va?) och redan då behövdes en klippning!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback