Bortglömda

Hallå där! Kommit tillbaka från lite plugg ute i solen men sen jävlades solen med mig och Victoria och gick i moln. Har min fjärde (nästsista!) exam imorgon så det blir franskaplugg för hela slanten ikväll trots att jag är så trött att jag vill skjuta mig själv. Kom på att jag inte har lagt upp några bilder från Koko i fredags. Enjoy!

Dricker te på förfesten :)

Världens snyggaste bild (Libbie, Victoria och gorillan Vicky)

Tashas crib

Lite posande i hissen skadar aldrig (Aaron, Henrik, Tasha och Daniel)

Libbie och Henrik


Libbie och jag är förvånade :O (Libbies ansiktsuttryck är ju mer trovärt..)

Victoria visar hur vig hon är medan Libbie ser på


Henrik och jag stod och dansade och helt plötsligt stod vi längst fram vid scenen haha


Tasha and Aaron


Tasha et moi


Polis polis potatis gris - Daniel, polis, Tasha, polis och Lucy


Libbie, Victoria och Henrik


Live and Prosper


xx Vicky

Kommentarer
Postat av: Karolina

Jag var i Prag nu, träffade en massa folk från London då. Så skönt folk, tror bestämt du trivs super bra där. Hyr du en lägenhet eller?

2009-05-25 @ 19:45:19
URL: http://supersimic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback