Biblioteks-våndor

Idag hamras det på våningen över, men jag sov gott ändå med mina öronproppar. Tyvärr är det lite störande eftersom jag måste plugga idag (har min andra tenta imorgon!!) men jag får väl helt enkelt gå någon annanstans. Typ biblioteket även om jag ogillar den platsen hårt just nu. Anledningen till det är att igår när jag glad i hågen gick till biblioteket för att lämna tillbaka lite böcker och låna nya upptäckte att service-disken var stängd. Vilket betyder att jag inte kunde lämna tillbaka några böcker för jag hade redan lånat max-antalet.

Inte fanns det någonstans att sitta heller så jag sprang runt där och svettades (det är snuskigt varmt också!!) på i princip alla våningar innan jag sket i det och gick hem. Usch, mår dåligt bara jag tänker på det. Vi får se hur jag gör idag helt enkelt...

xx Victoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback