5 dagar kvar!

Idag är det endast 5 dagar kvar till min första tenta. Är jag laddad? Nja, inte direkt. Jag ska faktiskt plugga ett helt annat ämne idag också. Nu tänker ni kanske att jag verkar vara helt knäpp, varför plugga ett annat ämne om du har en tenta om 5 dagar!!  Jo såhär är det, till min första tenta har vi fått frågorna i förväg, varför vet jag egentligen inte men det underlättar ju! Dessutom tycker jag att sociologi kan vara det intressantaste ämnet i världen och har verkligen absorberat all kunskap medan politiken går en mycket oviss framtid till mötes. De flesta av mina lärare den här terminen har varit lika inspirerande som tuggumipapper och det underlättar inte inlärningen.

Därför, mina vänner, ska jag plugga politik idag!



Väldigt skum bild på mig och mitt stökiga rum taget igår precis innan Vicky stormade in i mitt rum och vi drog ut. Vi gjorde oss iordning på omkring 20 minuter. Inte dåligt det! Min trotjänare från American Apparel är en klippa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback